środa, 9 września 2015

Ugotowana. Kurczak na tysiąc sposobów.

Zgodnie z obietnicą wstawiania (naprawdę)prostych przepisów przyszedł czas na kurczaka z ryżem. Jest to danie, dzięki któremu przeżyłam pierwsze trudne miesiące, zanim zaprzyjaźniłam się z dietą.
No więc....

3, 2, 1 START !!! :)

Lista zakupów niezbędnych do wykonania dania:
  1.  Dwa filety z kurczaka.
  2. Ekologiczne curry ( łatwa dostępność w sklepach ze zdrową, organiczną żywnością).
  3. Mleczko kokosowe.
  4. Ryż - w tym przypadku brązowy.
  5. Ekologiczna mieszanka przypraw, coś a'la Vegeta.
  6. Warzywa: papryka czerwona oraz żółta, marchewka, pietruszka, kukurydza z puszki oraz seler.
Shopping list:
  1. Two chicken breasts.
  2. Eco curry ( you can buy it easily in many shops, with organic, healthy food).
  3. Cononut milk..
  4. Rice- in this case, I used brown rice.
  5. Eco mix with spices and vegetables,
  6. Vegetables: red and yellow pepper, carrot, sweetcorn, parsley and celery.


Zaczęłam od umycia, obrania i pokrojenia warzyw. Duży garnek ustawiłam na małym ogniu, wlałam olej, i w garnku zaczęły kolejno lądować warzywa oprócz kukurydzy, która łatwo się dusi. Warzywa podlałam wodą przegotowaną, a następnie dodałam szczyptę warzywnej mieszanki przypraw. To powinno dusić się na wolnym ogniu około godziny, pod koniec duszenia należy wrzucić kukurydzę.

W międzyczasie umyłam mięsko, oczyściłam je, pobiłam na kotlety, ale równie dobrze, można pokroić w dowolny sposób. W przygotowanej misce, rozmieszałam curry z mleczkiem kokosowym i zanurzyłam w tym mięsko, a następnie włożyłam do lodówki, żeby nabrało smaku marynaty.

Ugotowałam dwa woreczki ryżu, zmieszałam go w garnku razem z warzywami, mięsko usmażyłam oddzielnie. To wszystko zapakowałam do pojemnika na żywność, gdyż obiad brałam ze sobą na trening.

 SMACZNEGO !! :)

 ENJOY YOUR MEAL !! :)

Warzywka.


Marynata do kurczaka.
Ryż.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz