poniedziałek, 7 września 2015

Mały głód. Co i gdzie zjeść w Białymstoku.

Nie raz podczas podboju Białegostoku czy też podczas zajęć zaczęło za mną chodzić jedzenie. Nie zawsze miałam chęć do robienia sobie jedzenia w pojemnik żeby mi towarzyszyło. Białystok nie Warszawa, szału nie ma, ale jest Flow Food i Bella Vita gdzie można wpaść na małe co nieco. Flow Food ma duże zaplecze jedzenia wegetariańskiego i wegańskiego, wszystko bezglutenowe, codziennie inne potrawy i pyszną kawusię :) gotują bez mleka i bez glutenu. Bella vita to gratka dla wielbicieli włoskich smaków. A co najważniejsze jest pizza :) no i makarony i winko. I przepyszne lody, z bezglutenowym wafelkiem. Lody bez glutenu posiada również Grycan, ale wafelki już normalne. Na szczęście i na to znalazłam rozwiązanie. Mój luby, który często towarzyszy mi na lodach, pożera mój wafelek z radością :) i wtedy ja mogę dobrać się do loda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz